ایل بختیاری جاودانه کوه ها و دشت ها
زردکوه بختیاری
 
 


ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 29 اسفند 1392برچسب:, :: 15:12 :: توسط : farhadian shahrokh



گروه آسماری :

گروه آسماری یکی از گروهای فعال در کارهای فرهنگی و هنری در زمینه شعر ؛ موسیقی ؛ شاهنامه خوانی و ترویج فرهنگ قوم بختیاری بمناسبت دهه فجر مبادرت به شرکت در کنار بقیه اقوام لر و کرد و عرب و کرمانشاهی و ...نمودند که جای تقدیر از این گروه و همکاری بیشتر از وبلاگ نویسان و ... صاحب نظران هر چند ضعیف کار شده باشد را دارد پس دست به دست هم داده تا این نقیصه ها بر طرف گردد . ضمن تقدیر و تشکر از زحمت کشان اهل فرهنگ در این استان تقاضای ترویج بیشتراز واقعیت و ماهیت فرهنگ اصیل قوم لر بختیاری را داریم .در این زمینه ضمن همکاری تعدادی از عکسهای علاقه مندان این فرهنگ عکسهایی در این زمینه انتشار و جهت رویت بیشتر ضمن مراجعه به این وبلاگ و سایت آسماری پیگیری روزانه وچاپ عکسها را دنبال نمائید .
با تشکر از گروه زحمت کش آسماری و دیگر سایتهای قوم و ایل بختیاری و شرکت کنندگان در این نمایشگاه .  










































































































































در پی برگزاری جشن فرهنگها و صنایع دستی در اهواز از تاریخ 92.12.14 در بازار چه کوی نیرو و استقبال مردم نمایندگان استان خوزستان در اهوازو جمع کثیری از اعضای شورای شهر استان باتفاق خانواده های خود بصورت پراکنده و جمعی  از نمایشگاه دیدن کردند و از نزدیک با گروه های شرکت کننده از جمله گروه های بختیاری تبادله نظر هایی داشتند و به مناسبت روز پرستار خانم صالحپور سخنانی برای حاضرین ایراد نمودند و از بی بی مریم شیر زن انقلاب بختیاری و حمایت کننده جریان انقلاب یاد نمودند و اورا یک شیر زن و حماسه ساز معرفی کردند قابل ذکر اینکه در طی مدت برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و فرهنگ استان خوزستان مسئولین و کارکنان میراث فرهنگی و ارشاد اسلامی و خانواده های نمایندگان بصورت مرتب بازدید و دیدن کردند و در میان مردم حضور یافتندند . آنچیزی که شرکت کنندگان در نمایشگاه و فرهنگ دوستان انتظار داشتند حمایت بیشتر و دادن امکانات بیشر و برگزاری مرتب اینگونه نمایشگاهها میباشد و جهت رشد هنر در استان کمکهایی به این هنرمندان گردد و فضا و امکانات بهتری در اختیار آنان قرار گیرد  . قابل ذکر اینکه نمایشگاه تا تاریخ 92.12.25 در محل فوق برگزار میباشد .































ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 29 اسفند 1392برچسب:, :: 15:2 :: توسط : farhadian shahrokh



جناب آقای ضرقامی تاریخ گواه حماسه علیمردان خان چهارلنگ ( علیمردان خان حاج محمد قلی ها ) در کوه لیوس در 120 کیلومتری زادگاه جنابعالی بوده و خواهد بود سر دار اسعد ها و بی بی مریم ها و...که جای خود را دارند



 نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکر کتبی به ضرغامی،

ضمن محکوم کردن هجمه سریال (سرزمين كهن) به قوم بختیاری

، از رئیس سازمان صداوسیما خواستند دستور توبیخ و برخورد جدی با مسئولین مربوطه در تولید و پخش سریال سرزمین کهن را صادر کند.

 

در سالگرد پیروزی انقلاب شکومند اسلامی و تجمع عشایر و قومیتهای فرهنگی در جشن انقلاب وهمزمان با نمایشگاه معرفی فرهنگ آداب و سنن ( آ ) عزت الله گل بسیار خوبی بر سر قوم بزرگ بختیاری زدند که هرگز دشمنان نزدند و این در حالی است که زادگاه ضرغامی 120 کیلومتر بیشتر با یکی از مراکز مبارزه با استعمار یعنی کوه لیوس کوه علیمراد خان چهارلنگ ( علیمراد حاج محمد قلی ) ندارد . اما خوبی کار در این است که تمام سخنان از سوی بزرگان ایل که نیاکانمان باشد از قبل زده شده است و دیگر جایی برای سخن نمانده .

*********************************************************

 

سید عزت‌الله ضرغامی (زادهٔ ۱۳۳۸، دزفول) رئیس کنونی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است که از سوم خرداد ۱۳۸۳ این سمت را بر عهده دارد.

ضرغامی فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی رشته مهندسی عمران از دانشگاه امیر کبیر و مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت عزت‌الله ضرغامی شناسنامه

نام کامل   سید عزت‌الله ضرغامی

زادروز    ۱۳۳۸

زادگاه     دزفول، Flag of Iran.svg ایران

فرزندان   ۴ فرزند

دین شیعه

اطلاعات سیاسی

سمت       IRIB Logo.svg رئیس سازمان صداو سیما

از ۳ خرداد ۱۳۸۳ تا کنون

سمت‌های پیشین       معاون سینمایی وزارت ارشاد

معاونت امور مجلس و استانهای صداوسیما

پس از     علی لاریجانیاست.

يکشنبه ,20 بهمن  1392   9 17:03:        

  شورای نظارت: حق انتخاب مجري با صداوسيماست

  انتصاب رئیس ستاد هدفمندی یارانه‌ها در صداوسیما

  نشست مشترک وزارت کشور و صدا و سیما

 

  نمایشگاه صنعت خودکفایی رسانه

 

  اختتامیه سومین جشنواره تلویزیونی جام جم

       صفحه اصلي  نقشه سايت   ارتباط با ما   ديگر پايگاه ها

  آقای ضر قامی در تاریخ جواب این کودکان را باید داد

     

زندگینامه و سوابق اجرایی عزت الله ضرغامی

سیدعزت الله ضرغامی متولد 1338، متاهل و دارای 4 فرزند است. وی فارغ التحصیل مهندسی عمران از دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مدیریت در مقطع کارشناسی ارشد است.

   

او فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی خود را از سالهای قبل از انقلاب اسلامی با تشکیل جلسات آموزشی و تحلیلی برای جوانان جنوب شهر با هدف ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی آغاز کرد و در پی پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در کسوت دبیری آموزش و پرورش به تشکیل کلاسهای آموزشی و تحلیلی برای مربیان امور تربیتی و دانش آموزان در منطقه نازی آباد پرداخت.

وی سالها آثار، افکار و اندیشه های شهید مطهری را در قالب کلاسهای آموزشی، درج مقالات و دوره های تخصصی تدریس و تبیین کرده است.

ضرغامی عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویی دانشگاه امیر کبیر بوده و پس از انقلاب فرهنگی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی این دانشگاه شد.

 

 وی همراه با سایر دانشجویان مسلمان پیرو خط امام در فتح لانه جاسوسی مشارکت فعال داشت و در آغاز جنگ تحمیلی، آموزه های علمی خود را در خدمت مدافعان انقلاب به کار گرفت و مدیریت پروژه های حساس تحقیقاتی و تولیدی در صنایع دفاعی را عهده دار شد.

ضرغامی دراین دوره با بهره گیری مناسب از ظرفیت و توان علمی و تخصصی دانشگاههای کشور گامی مهم برای ایجاد ارتباط بین صنعت دفاعی و اعضای هیات علمی و دانشجویان کشور برداشت.

 او از سال 65 به عنوان مشاور طرح و برنامه شورای عالی انقلاب فرهنگی و عضوکمیسیون مشورتی این شورا مشغول خدمت شد و در تصویب طرحهای بنیادین شورای انقلاب فرهنگی مشارکت فعال داشت.

وی از سال 71 تا 76 به عنوان مشاور عالی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون امور مجلس و استانها و معاون امور سینمایی این وزارتخانه خدمت کرد.

 ضرغامی همچنین عضو شورای عالی سیاستگذاری خبرگزاری جمهوری اسلامی و شورای نظارت برسازمان صدا و سیما بوده است.

وی از سال 76 تا 79 معاون امور مجلس وزارت دفاع و پس از آن تا 83 به عنوان معاون امور مجلس و استانهای صدا و سیمای جمهوری اسلامی مشغول خدمت بوده است.

همچنین سابقه وی در صداوسیما از سال 62 و با نویسندگی برنامه های رادیویی آغاز شد . ضرغامی در دوران همکاری با شورای عالی انقلاب فرهنگی، جهاد دانشگاهی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صدا و سیمای جمهوری اسلامی، ارتباط صمیمی و نزدیک با اقشار فرهنگی، نویسندگان و هنرمندان داشته و همفکری و همراهی صاحبان فکر، هنر و قلم را درتحکیم دستاوردهای فرهنگی انقلاب اسلامی پیگیری می کرد.

 وی دهها مقاله در ارتباط با موضوعات فرهنگی، هنری و سیاسی در مطبوعات و نشریات کشور درج کرده است.           

اخبار   

ریاست  

افق رسانه    

تاریخچه

معاونتها

منشور رسانه

شبکه ها

دفاتر خارج از کشور    

شهدای رسانه ملی  

نگارخانه

 

 *********************************************************

      امروز : يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۲

صفحه نخست   |  ارتباط با ما   |  دربارۀ ما   |  جستجو    خبر   |  مقاله   |  يادداشت   |  گزارش   |  گفتگو   |  گزارش تصويری

آرشيو

سیاسی

اقتصادي

بین‌الملل

ورزشي

فرهنگي

علمي‌

جامعه

 

نسخه قابل چاپ

 

نسخه وب

داخلی » خبر » جامعه

۶۰ نماینده مجلس: خواستار توقف هجمه صداوسیما به قوم بختیاری شدند
قوم بختياري: اين سريال، تحريف تاريخ است

 

۲۰ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۸:۲۵

 

گروه جامعه: ۶۰ نماینده مجلس در تذکر کتبی به عزت ضرغامی رئیس سازمان صداوسیما، خواستار توقف هجمه صداوسیما به قوم بختیاری شدند.

۶۰ نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکر کتبی به ضرغامی، ضمن محکوم کردن هجمه سریال (سرزمين كهن) به قوم بختیاری، از رئیس سازمان صداوسیما خواستند دستور توبیخ و برخورد جدی با مسئولین مربوطه در تولید و پخش سریال سرزمین کهن را صادر کند. اسماعیل جلیلی نماینده مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس گفت: «پس از پخش قسمت اول سریال، تذکر لازم به رییس صدا و سیما داده شد ولی شاهد بی توجهی مسئولان مربوطه در حذف دیالوگهای مشکل دار و تکرار اهانتها در بخش دوم و سوم سریال بودیم. لذا جمعی از نمایندگان در تذکرکتبی به رئیس سازمان صداوسیما، از ایشان خواستند دستور توبیخ و برخورد جدی با مسئول مربوطه را صادر کند و منتظر نتیجه اقدامات ایشان هستیم».

به گزارش ایبنانیوز، تلاش سریال "سرزمین کهن" برای تحریف تاریخ بختیاری و خدشه دار کردن چهره حاج علیقلی خان سردار اسعد بختیاری، از رهبران مشروطه خواه ایرانی که از جایگاه خاصی بین مردم بختیاری برخوردار است، با انتقاد نخبگان زاگرس میانی روبرو شده است. در سریال "سرزمین کهن"، نقش یک خانواده ی کاملاً منفی، نوکیسه، سلطنت طلب و فاسد به خانواده‌اي به نام "بختیاری" داده شده است که به آزار و اذیت یک خانواده روشنفکر، وطن پرست و مظلوم به نام "اردکانی" مي‌پردازند.


همچنین در قسمتهای مختلف این سریال، علاوه بر خانواده بختیاری، از عنوان "بختیاری ها" در یکسری دیالوگهای تند و زننده و تحریک آمیز استفاده مي‌شود و بدین ترتیب آن خانواده نماینده فرهنگ و هویت قوم بختیاری معرفی مي‌شود که در واقع یک "تعمیم قومیتی" است و برخلاف زندگی مسالمت آمیز اقوام و روح تساهل قومی و موازین حقوق بشری موردنظر سازمان ملل و یونسکو و نقض تعهدات بین المللی صداوسیمای دولتی ایران مي‌باشد.

 

جلیلی اظهار داشت: در ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب که حاصل اتحاد اقوام ریشه دار و پایدار ایران اسلامی بوده و همچنین شرایط فعلی کشور که رویکرد قدرتهای استکباری ایجاد نفاق در کشور هست، اصرار بر استفاده از دیالوگهایی که بی ادبی به قومیت‌هاي اصیل کشور (که مبارزات سرداران آن با استبداد و پادشاهان ظالم، گواه تاریخ هست) کاملاً غیر حرفه‌اي و اختلاف افکنانه و دشمن شاد کن است.

جلیلی افزود: قوم بختیاری همواره دغدغه تمامیت ارضی و کشور را در طول تاریخ داشته و هرگز بر علیه آن اقدامی ننموده و بزرگان آن همچون علیمردان خان چهارلنگ، ابوالقاسم خان، علیقلی خان سردار اسعد بر علیه استبداد و بیگانگان بپاخاسته و در انقلاب و جنگ تحمیلی نیز خوان عزیزان خود را تقدیم سرزمین کهن خود کردند و وفاداری خود را به ارزشها و فرهنگ غنی اثبات نموده اند.

 

اسماعیل جلیلی گفت: لذا بختیاریها با این فیلم و سریالها، آلوده به رفتار کسانی که نه از قومیت‌ها خبر دارند و نه به یکپارچگی ایران اسلامی اعتقادی دارند، نخواهد شد. وی افزود: از اصرار صداوسیما که دعوای دو خانواده در قالب یک سریال را تعمیم مي‌دهد، متعجبم. آیا ساخت چنین سریالی بعنوان دغدغه مردم و با استفاده از پول بیت المال، بر علیه یک قوم اصیل ایرانی صحیح است

نماینده مسجدسلیمان گفت: پخش چنین سریال تفرقه افکنانه، آنهم در شرایطی که فضای عمومی کشور و عید انقلاب بایستی تداعی کننده وحدت باشد، خواه سهوی باشد یا عمدی، ضربه مهلکی به اتحاد اقوام ایران اسلامی (که توطئه گران و فتنه گران با قصد جدایی در بین اقوام، سرمایه گذاری‌هاي فراوان در این خصوص کرده اند) وارد نموده است.

 

جلیلی افزود: از رفتار صداوسیما و بی توجهی به تذکر قبلی نمایندان مردم، در تعجب هستم. صداوسیما به عنوان رسانه ملی، وظیفه انسجام و یکپارچگی ملی را بعهده دارد و امیدوارم جلوی ادامه سریال را بگیرند و نسبت به پیشگیری از چنین اقدامات دشمن شاد کن، اقدام نمایند.

 

وارد بازی خطرناکی با بختیاریها شده‌اند

محمدرضا مکوندی از فعالان رسانة‌اي و فرهنگي خوزستان نيز با ارسال متني براي بهارنيوز نوشت:

اصرار صدا و سیمای ضرغامی بر پخش قسمت‌هاي جدید سه ریال سرزمین کهن تاکیدی بر ایجاد تشتت و اختلاف اندازی قومی در کشور و توهین‌هاي مکرر به قوم شریف بختیاری است.

متاسفانه دراین سه ریال که کاملا با اهداف قوم پرستانه کارگردان قوم زده آن کمال تبریزی با روایت هدفدار وکذب تاریخ در ضدیت با بختیاریها ساخته و درحال پخش است هجمه‌هاي مکرری به حیثیت و هویت قوم بختیاری و خطاب نمودن قوم با عزت بختیاری با القاب ناپسند و نادیده گرفتن نقش موثر بختیاریها در تحولات یکصد ساله اخیر کشور همراه شده است.

 

حالا دیگر کسی نمي‌تواند مدعی شودکه دشمنان این مرز و بوم قصد اختلاف اندازی دارند بلکه این صدا و سیما است که در آستانه راهپیمایی بزرگ 22 بهمن برطبل اختلافات قومی مي‌زند و قوم شریف بختیاری که صفحات کتابش مملو از وطن پرستی و دینداری است را با القاب ناپسند خطاب و توصیف مي‌نماید.  از مشاور محترم اقوام رییس جمهوری که تاکنون در قبال این هجمه صدا و سیما به قوم بختیاری عکس العملی نشان نداده خواهان موضع گیری قاطع و شفاف هستیم.

از هیات نظارت برصدا و سیما درخواست اکید برخورد با مدیریت صدا و سیما و توقف پخش این سه ریال تفرقه افکنانه داریم. از کلیه نمایندگان اقوام در مجلس شورای اسلامی درخواست اکید داریم در جهت تقویت وحدت اقوام ایرانی ورد هرگونه سوءاستفاده دشمنان از این خبط محض و مغرضانه صدا و سیما در جلوگیری از ادامه پخش این سه ریال قاطعانه اقدام و از مردم رنجیده قوم بختیاری حمایت و دلجویی نمایند.

این مهم نشان از استفاده ابزاری تفکر افراد خاص در جهت هجمه حساب شده به بختیاری‌هاست. آن از برنامه معتضد و دیگر نمونه واضح و دردآورآن سریال سراپا دروغ پردازی سالهای مشروطه بوده است و سعی درنادیده گرفتن سهم بختیاریها درپایان دادن به استبداد قاجاریه بود. آقای ضرغامی وارد بازی خطرناکی با قوم بختیاری شده‌ايد یا دانسته به حیثیت بختیاری‌ها مي‌تازید یا ندانسته از مدیریت برصدا و سیما عاجز و ناتوان هستید با توقف پخش این روایت کذب تاریخی و بازنگری در ساخت برنامه‌هاي اختلاف‌اند از از اهالی ایل بختیاری نیز شخصا معذرت‌خواهی کنید.

[ارسال اين مطلب به دوستان]

[دريافت فايل مطلب]

      سیاسی   ::  اقتصادي   ::  بین‌الملل   ::  ورزشي   ::  فرهنگي   ::  علمي‌   ::  جامعه

پایگاه خبری بهار نیوز

»  توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“  «

 

يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۲, ۹ ربيع الثانی ۱۴۳۵, 9 February 2014

صداوسیما از مدل "رهبری خدمتگزار" در بختیاری خبر ندارد

چه کسی می‌خواهد من و تو ما نشویم؟ خانه‌اش ویران باد

سریال سرزمین کهن، وارد بازی خطرناکی شده است

چه دست‌هایی فیلمنامه موهن "سرزمین کهن" را نوشته اند؟

سریال «سرزمین کهن» و تخریب هویت بختیاری ها

اگر سردار اسعد نبود، پای ستارخان و باقرخان به تهران نمی رسید

سریال سرزمین کهن، خیانت به مصالح ملی است

بختیاریها استان و رسانه محلی ندارند ولی عاشق ایران می ماند

در ناگواری سرزمین کهن برای بختیاری‌ها

سریال سزمین کهن، تبلیغات خاکستری برای حزب توده و فرقه دموکرات

      تماس با ايبنانيوز      درباره ايبنانيوز       نسخه موبايل    پيوندها     خبرنامه       RSS  

 

    صفحه اصلی

    عناوين کل اخبار

    سياسی

    اقتصادی

    اجتماعی

    ورزشی

    حوادث

    فرهنگی و هنری

    علمی و آموزشی

    بهداشت و درمان

    زنان

    محیط زیست

    شورا و شهرداری ها

    میراث فرهنگی

    گردشگری

    کتابخوانی

    اندیشه

    ایران و جهان

    سینما و تلویزیون

    روزشمار

    باشگاه‌خبرنگاران‌بختیاری

    تماس با ايبنانيوز

    درباره ايبنانيوز

    پيوندها

 

داخلی سياسی خبر

۲۵

۶۰ نماینده مجلس خواستار توقف هجمه صداوسیما به قوم بختیاری شدند

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۳۶

۶۰ نماینده مجلس خواستار توقف هجمه صداوسیما به قوم بختیاری شدند

 

۶۰ نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکر کتبی به عزت ضرغامی رئیس سازمان صداوسیما، خواستار توقف هجمه صداوسیما به قوم بختیاری شدند.

به گزارش آژانس خبری بختیاری (ایبنانیوز)، ۶۰ نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکر کتبی به ضرغامی، ضمن محکوم کردن هجمه این سریال به قوم بختیاری، از رئیس سازمان صداوسیما خواستند دستور توبیخ و برخورد جدی با مسئولین مربوطه در تولید و پخش سریال سرزمین کهن را صادر کند.

دکتر اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی که نقش مهمی در تدوین و امضای این نامه داشته است، به خبرنگار ایبنانیوز گفت: «پس از پخش قسمت اول سریال، تذکر لازم به رییس صدا و سیما داده شد ولی شاهد بی توجهی مسئولان مربوطه در حذف دیالوگهای مشکل دار و تکرار اهانتها در بخش دوم و سوم سریال بودیم. لذا امروز جمعی از نمایندگان در تذکر کتبی به رئیس سازمان صداوسیما، از ایشان خواستند دستور توبیخ و برخورد جدی با مسئول مربوطه را صادر کند و منتظر نتیجه اقدامات ایشان هستیم».

به گزارش ایبنانیوز، تلاش سریال "سرزمین کهن" برای تحریف تاریخ بختیاری و خدشه دار کردن چهره حاج علیقلی خان سردار اسعد بختیاری، از رهبران مشروطه خواه ایرانی که از جایگاه خاصی بین مردم بختیاری برخوردار است، با انتقاد نخبگان زاگرس میانی روبرو شده است. در سریال "سرزمین کهن"، نقش یک خانواده ی کاملاً منفی، نوکیسه، سلطنت طلب و فاسد به خانواده ای به نام "بختیاری" داده شده است که به آزار و اذیت یک خانواده روشنفکر، وطن پرست و مظلوم به نام "اردکانی" می پردازند. همچنین در قسمتهای مختلف این سریال، علاوه بر خانواده بختیاری، از عنوان "بختیاری ها" در یکسری دیالوگهای تند و زننده و تحریک آمیز استفاده می شود و بدین ترتیب آن خانواده نماینده فرهنگ و هویت قوم بختیاری معرفی می شود که در واقع یک "تعمیم قومیتی" است و برخلاف زندگی مسالمت آمیز اقوام و روح تساهل قومی و موازین حقوق بشری موردنظر سازمان ملل و یونسکو و نقض تعهدات بین المللی صداوسیمای دولتی ایران می باشد.

کد مطلب: 8120

Share/Save/Bookmark

بابادي

۱۳۹۲-۱۱-۲۰ ۱۵:۴۹:۵۱

يكي از بهترين روش برخورد با اين بي ادبي ، عذرخواهي آقاي ضرغامي از ملت ايران و مخصوصا ايل سرافراز بختياري و همچنين توقف پخش اين سريال مي باشد .

درود بر فاتحان قندهار و اصفهان و تهران

بهرام كي شمس

۱۳۹۲-۱۱-۲۰ ۱۵:۳۰:۱۰

آقاي ضرقامي شمابايد بخاطر دو توهيني كه بوسيله خسرو معتضد و كمال تبريزي به بزرگان ايل بزرگ بختياري كرده اند عذر خواهي كنيد.

بختياري هدم و بيشه پر شيرونم

ايكنم جون به فداي وطن ايرونم

باوی سلام

۱۳۹۲-۱۱-۲۰ ۱۵:۱۴:۲۷

این خبر به نقل از ایبنا در سایت باوی سلام مرقوم شد.

به امید احترام به همه اقوام ایرانی

www.bavisalam.ir

محمدرضا

۱۳۹۲-۱۱-۲۰ ۱۵:۰۴:۳۹

ما متأسفیم برای امثال وطن فروشی مثل ضرغامی که با اون قیافه کریهش حال آدم به هم میخوره ازش. هیچ وقت یادمون نمیره که همین آقا چطوری در روزهای آخر ریاست جمهوری احمدی نژاد بدتر از خودش با اون چاپلوسی که کرد تمام اون زمینهای بی زبون رو به صدا و سیما واگذار کرد. مردک کاسه لیس حواسش نیست که چیکار کرده. گدا زاده نوکیسه نه تو و نه هیچ کس دیگه جرات توهین به بختیاری رو ندارید

یک بختیاری

۱۳۹۲-۱۱-۲۰ ۱۴:۲۱:۴۶

دوستان پیشنهاد می کنم برای مقابله و اعتراض یه این حرکت ناپسند کمال تبریزی، از این پس در فضای مجازی همگی از نام بختیاری زاده، بختیاری، بختیاری فر" و.. استفاده کنید

طاهری از کوهرنگ

۱۳۹۲-۱۱-۲۰ ۱۴:۱۰:۴۳

بنده به عنوان برادر کوچک همه بختیاری ها دعوت میکنم جهت برخورد قاطعانه با این عمل شرم آور صدا وسیما، یکصدا شویم و اعتراض خود را به صورت راهپیمایی مسالمت آمیز و قانونی، به گوش مسئولین برسانیم

طاهری

۱۳۹۲-۱۱-۲۰ ۱۴:۰۶:۰۷

بازهم توهین به بختیاری ها و ...

بازهم پای یک ... در میان است

وقتی ممدعلی های خودمان از توهین به سران مشروطه که از افتخارات بختیاری و ایران هستند دریغ نمی ورزند از علی پروین های تیم مقابل چه انتظاری دارید؟

حق شناس

۱۳۹۲-۱۱-۲۰ ۱۳:۵۹:۴۴

وقتی قوم لر درمقابل این همه جوکهای توهین آمیز سکوت میکنه، باید هم همچین مساله ی توی صدا و سیمایی که رئیسش یه رومی الاصل است اتفاق بیفتد. ضرغامی اهل دزفول است. او یک فرد نژادپرست و ضد لر است ولی نژادپرستی خود را در پوشش اسلام پنهان کرده

علی افتخاری

۱۳۹۲-۱۱-۲۰ ۱۳:۵۶:۲۳

جناب اقای کمال تبریزی و آقای ضرغامی

بختیاری افتخارش به اینست که از نژاد پاک آریائی و فرزندان راستین کورش آنشانی می باشند. و مردانی همچو مصدق ، شاپور بختیار، سردار اسعد ، علیمردان خان، ابولقاسم خان و... در دل خود پرورانده و صمصامها دارد. و اما توهین امثال شما، قوم مرا زندتر و با اتحادتر نگه خواهد داشت. بختیاری آرامش قبل از طوفان است. مواظب موجش باشید

دوور بختیاری

۱۳۹۲-۱۱-۲۰ ۱۳:۱۷:۲۸

خونسر باشید اصلا مگه کسی تلوزیون و فیلم ایرانی نگاه میکنه

مراد بختیاری

۱۳۹۲-۱۱-۲۰ ۱۳:۱۲:۴۶

اگر بختیاریها نسبت به این بی حرمتی و توهینها بی تفاوت باشند، وضع از این هم بدتر میشود. بهتر است طوماری در محکومیت این حرکت مزورانه تهیه و به همه ی مقامات و مجلس ارسال شود وگرنه این اعتراضات را جدی نخواهند گرفت و هفته آینده دوباره پخش این سریال روسی از سر گرفته خواهد شد

بدون نام

۱۳۹۲-۱۱-۲۰ ۱۱:۵۶:۲۰

درود به گویل و ددویل بختیاری.

من از شما خواهش میکنم که در مورد اعتراضتون کوتاهی نکنید. اعتراض خودتونو به کارگردان و رئیس صداوسیما با شماره ۳۰۰۰۰۱۶۲ ارسال یا با شماره ۰۲۱۲۷۸۱ تماس بگیرید.

‏”ابوالقاسم خان کجا رفت دادهایش

رضا شاه لرزد از فریادهایش

‏به هر جنگی بود بختیاری سوار

دلیران جنگی ز هفت و ز چار

‏کشیدن تفنگ و دست بردن به زین

کجایند شیران زاگرس نشین‏

غلامعباس مهدوی

۱۳۹۲-۱۱-۲۰ ۱۱:۵۳:۱۴

ضرغامی باید بدونه با توهینی که به قوم همیشه قهرمان بختیاری شده در این سریال سراسر کذب، ما بختیاری های مقیم اصفهان ، خمینی شهر ، جوی آباد آروم نمی شینیم و در حال حاضر اعتراض همه جانبه خودمون را اعلام می کنیم. درود به شرف همه بختیاری های با غیرت و دکتر اسماعیل جلیلی

غلامعباس مهدوی

۱۳۹۲-۱۱-۲۰ ۱۱:۵۲:۴۸

ضرغامی باید بدونه با توهینی که به قوم همیشه قهرمان بختیاری شده در این سریال سراسر کذب ما بختیاری های مقیم اصفهان ، خمینی شهر ، جوی آباد آروم نمی شینیم و در حال حاضر اعتراض همه جانبه خودمون را اعلام می کنیم . درود به شرف همه بختیاری های با غیرت و دکتر اسماعیل جلیلی

بدون نام

۱۳۹۲-۱۱-۲۰ ۱۱:۵۲:۲۴

آقای ضرغامی خود باید جواب بدهد یکی از افرادی که باید مستقیم از مردم عذر خواهی خوده آقای ضرغامی باید باشه

زاگرس

۱۳۹۲-۱۱-۲۰ ۱۱:۰۳:۲۵

من که اصلا نگا این فیلم های چرت نمیکنم. فقط میخان ذهن مردم را شست شو بدن. اما این مردم سردار اسد ها و علیمردان خان ها در قلبشان جا دارد. و فراموش شدنی نیستن

مسلم خورشیدی

۱۳۹۲-۱۱-۲۰ ۰۹:۴۵:۵۳

جناب کمال تبریزی چنان قوم بختیاری رنجیده که لازم ندیدم با سلام آغاز کنم! شما میخواهی چهره بختیاری با بیشترین پیشینه فرهتگی و تاریخی در سرزمین ایران عزیز را به مردم معرفی کنی؟ زهی خیال باطل!!

آقای تبریزی شما که تحصیلات آکادمیک هنر از دانشگاه تهران دارید آیا در دروس تاریخ نخواندی که شوروی ها بساطشان را بخاطر چه بعد از فتح تهران از تبریز جمع کردند و تا مرزهای گرجستان امروزی فرار کردن!!

آقای تبریزی بخاطر پول و یک لقمه نان شدید لنگه خسرو معتضد! دعای عاقبت بخیری برای شما و تمام کسانی دارم که نان را به روز میخورید

رضا بدری حاجی ور

۱۳۹۲-۱۱-۲۰ ۰۸:۳۶:۵۱

زمانی آمدند و 2 راهزن به نام های ستارخان و باقرخان را به عنوان مشروطه خواه انتخاب کردند. خدا بهتر می داند که امروز چه نقشه شومی در سر دارند

دادا

۱۳۹۲-۱۱-۲۰ ۰۱:۱۹:۱۲

اونوقت زماني كه پس از انتشار اون كاريكاتور سوسك كه اينهمه پي آمد و اعتراض داشت هم همينگونه با تساهل و تسامح حرف زده ميشد؟

پس چرا اون موقع اعتراض كردن؟

پس ميبيني اهانت در هر زماني و به هر نحوي به هر قوميتي كار زشت و زننده اي است و آقاي كمال تبريزي بايد شخصا عذر خواهي كند از لرها

مهرداد

۱۳۹۲-۱۱-۲۰ ۰۰:۴۳:۰۷

در متن توضیح بدهید که این خانواده، در اصل اهل اردکان نیستند، بلکه پدر خانواده یک توده‌ای از اعضای فرقه دموکرات و فعال تجزیۀ آذربایجان است. با متن فعلی، عامۀ مردم متوجه موضوع نمی‌شوند. بحث توهین به عزیزان هموطن بختیاری، یک بحث است و تطهیر فرقۀ دموکرات پیشه‌وری، یک بحث دیگر. هر دو را مطرح کنید.

دلنیا محمدی

۱۳۹۲-۱۱-۲۰ ۰۰:۳۶:۳۴

این قضیه باید از طریق آقای دکتر روحانی هم پیگیری شود. نویسنده فیلمنامه هم باید در دادگاه به دلیل نشر اکاذیب و تهمت و افترا به قوم بختیاری محاکمه شود...

حسینی

۱۳۹۲-۱۱-۱۹ ۲۳:۳۷:۴۷

با تشکر از ایبنانیوز در پیگری موضوع ،

این حرکت صدا وسیما کار زشت و نابخشودنی است. آقای ضرغامی باید جواب کارهایش بدهد

بدون نام

۱۳۹۲-۱۱-۱۹ ۲۳:۰۰:۵۰

با تشكر از آقاي اسماعيل جليلي نماينده محترم مسجدسليمان و لالي و اندكا و هفتكل.

به داشتن افرادي چون شما، به خود ميباليم.

فقط نميدانم آقاي عزيزي نماينده اردل فارسان كيار و ساير نمايندگان لر بختياري كجا هستن؟؟

جهانگیر محمودی

۱۳۹۲-۱۱-۱۹ ۲۲:۲۶:۱۵

اقای ضرغامی که در مصاحبه رییس جمهور منتخب مردم به ناگهان مدافع طرح دیدگاههای مختلف می شود و معتقد است که مصاحبه رییس جمهور روحانی مونولوگ بوده است و خواهان فضای باز برای بیان دیدگاهها و عقاید است، چرا از سخن گفتن با یک قوم بزرگ که در واقع از پدران این ملت است طفره می رود؟ آیا می خواهد با این شیوه غلط اختلاف و دشمنی و تفرقه ایجاد کند؟ اگر اینچنین نیست چرا صبر می کند تا اتفاقی بیافتد. آیا مسئولان کشور نگران این فضای مسموم نیستند؟

شيخ ميلاد رحيمي

۱۳۹۲-۱۱-۱۹ ۲۱:۳۵:۵۲

در ...بودن سردار اسعد شكي نداريم ولي توهين به عموم همتبارانمان را به خاطر مشتي سلطنت طلب به هيچ وجه نمي پذيريم.

شايد زمان آن فرا رسيده كه قوم اصيل، ريشه دار و مكتبي بختياري تحت لواي شيعه كه همه نياكانمان را در بر گرفته، نسبت به تبعيضات قوميتي در كشور، اقدامي اساسي كند.

هيهات منا الذلة

تازه ترين عناوين سياسی

صداوسیما از مدل "رهبری خدمتگزار" در بختیاری خبر ندارد

چه کسی می‌خواهد من و تو ما نشویم؟ خانه‌اش ویران باد

سریال سرزمین کهن، وارد بازی خطرناکی شده است

چه دست‌هایی فیلمنامه موهن "سرزمین کهن" را نوشته اند؟

سریال «سرزمین کهن» و تخریب هویت بختیاری ها

پربيننده ترين عناوين سياسی

تحریف تاریخ بختیاری در سریال سرزمین کهن، انتقادها را برانگیخت

۶۰ نماینده مجلس خواستار توقف هجمه صداوسیما به قوم بختیاری شدند

نماینده مسجدسلیمان: هجمه صداوسیما به قوم بختیاری، دشمن شادکن است

زمزمه های تشکیل استان زاگرس در پی یک اختلاف قدیمی

جدیدترین واکنشها در نقد سریال ضدایرانی سرزمین کهن

نقل و نشر مطالب با ذکر نام آژانس خبری بختياری (ايبنانيوز) بلامانع است.

كليه حقوق محفوظ و وابسته به انديشكده نوسازی و توسعه پايدار بختياری است.

Copyright© 2009-2010 - ibnanews.com, all rights reserved.

توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“

 

 

 

    صفحه اصلی

    دسته‌بندي مطالب

    آرشیو اخبار

    درباره ما

    تماس با ما

 

مجموعه عکس چهره‌ها

 

چهره ها و شخصیت های لرستان-یافته

 

مجموعه عكس مديران و مشاهير

(تصاویر پیوسته به‌روز می‌شوند)

عكس‌هاي قديمي لرستان

 

انقلاب 1357 در خرم‌آباد

GetBC(37);

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 29 اسفند 1392برچسب:, :: 13:43 :: توسط : farhadian shahrokh

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ایل بختیاری جاودانه کوه ها و دشت ها و آدرس farhadianshahrokh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 11
بازدید کل : 76099
تعداد مطالب : 37
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1